اصول بیزینس آنلاین را یاد بگیرید

آموزش اصولی بیزینس آنلاین در ایران

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۲
آبان

ایده های ناب کسب و کار اینترنتی در ایران

6. وبلاگ نویس
وبلاگ نویسی ممکن است مانند یک استراتژی تجاری منسوخ به نظر برسد، زیرا تقریباً همه قبلاً یک استراتژی دارند، اما رقابت نباید شما را از شروع این سفر تجاری آنلاین منصرف کند. اگر عاشق نوشتن هستید یا اطلاعات مهمی برای به اشتراک گذاشتن دارید، وبلاگ نویسی ممکن است یک تجارت سودآور برای شما باشد.

راه اندازی یک وبلاگ به عنوان یک تجارت با سازندگان وب سایت مانند Weebly و WordPress بسیار ساده است، اما کلید موفقیت ثبات و کیفیت است. برای به دست آوردن یک دنبال کننده ثابت، باید به طور مستمر محتوای باکیفیت بنویسید و تولید کنید که برای خوانندگان شما ارزش ایجاد کند. محتوایی که به خوانندگان شما آموزش، اطلاع رسانی یا سرگرمی می دهد، دلیلی برای دنبال کردن شما به آنها می دهد.

هنگامی که بر ایجاد محتوای ثابت مسلط شدید، می توانید از طریق وبلاگ خود با فروش محصولاتی مانند دوره های آنلاین، مربیگری دیجیتال، کتاب های الکترونیکی یا وبینارها درآمد کسب کنید. همچنین می توانید فضای تبلیغاتی یا پست های حمایت شده را بفروشید. این استراتژی تجاری ممکن است کمی زمان و تلاش بیشتری برای کسب درآمد داشته باشد، اما در نهایت می تواند بسیار سودآور باشد.

نکته کلیدی: اگر شما یک کلمه ساز با محتوای ثابت هستید، ممکن است بتوانید وبلاگ خود را به یک تجارت تبدیل کنید.

7. دستیار مجازی
آیا مهارت های سازمانی و توانایی های مدیریت وظایف بی عیب و نقصی دارید؟ شاید زمان آن رسیده است که با تبدیل شدن به یک دستیار مجازی از این مهارت ها به خوبی استفاده کنید. خدمات VA معمولاً شامل وظایف اداری اساسی مانند وارد کردن داده ها، تنظیم سفر و پاسخ دادن به تماس های تلفنی است. تجربه قبلی در این زمینه ایده آل است اما الزامی نیست.

پلتفرم هایی مانند TaskRabbit و Zirtual یافتن شغل را برای متخصصان VA آسان می کنند. آنها به شما این امکان را می دهند که یک نمایه آنلاین ایجاد کنید و برای کارهایی که می خواهید انجام دهید ثبت نام کنید - مانند تحقیقات داده ها، کمک های مجازی یا کارهای اولیه - و شروع به ایجاد مشتری کنید.

نکته کلیدی: به یک دستیار مجازی تبدیل شوید تا از راه دور به دیگران در انجام وظایف اداری خود کمک کنید.

8. بازاریاب وابسته
اگر دوست دارید نظرات مشتریان را در سایت هایی مانند آمازون بگذارید، ممکن است بخواهید به بازاریابی وابسته به عنوان منبع درآمد نگاه کنید. تبلیغات دهان به دهان هنوز هم برای بسیاری از شرکت‌ها عامل اصلی تولید است و بسیاری از کسب‌وکارها مایلند بخشی از سود خود را با افراد متقاعدکننده‌ای که محصولاتشان را برای عموم تبلیغ می‌کنند، به اشتراک بگذارند.

برنامه های وابسته به سطوح مختلف مشارکت تقسیم می شوند: غیر مرتبط، مرتبط و درگیر. بازاریابی وابسته بدون پیوست یک کمپین اساسی پرداخت به ازای کلیک است که نیاز به دخالت اندک یا بدون مشارکت با محصولی که شما تبلیغ می کنید دارد. بازاریابی وابسته به شما نیاز دارد که در مورد محصولی که بازاریابی می کنید، مقداری اختیار و محتوا داشته باشید، اما شما شخصاً از محصول استفاده نمی کنید. بازاریابی وابسته شاید مؤثرترین باشد، زیرا شما محصولی را بازاریابی می کنید که واقعاً از آن استفاده می کنید و از آن لذت می برید.

اگر یک وب سایت شخصی یا حضور در رسانه های اجتماعی با تعداد زیادی دنبال کننده دارید، برنامه های وابسته ممکن است یک رویکرد سودآور برای شما باشد. نمایندگان روابط عمومی همیشه به دنبال طرفداران برند و تأثیرگذارانی هستند که بتوانند نمونه های رایگان را برای آنها ارسال کنند.

نکته کلیدی: کسانی که فالوورهای زیادی در رسانه های اجتماعی یا حضور آنلاین دارند، می توانند این قدرت را از طریق بازاریابی وابسته به کسب درآمد هدایت کنند.

9. پشتیبانی فنی از راه دور
بسیاری از کسب و کارهای کوچک در بودجه خود جایی برای استخدام یک کارمند فناوری اطلاعات تمام وقت ندارند، بنابراین وقتی سیستم هایشان رو به بهبود است، معمولاً با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده آشنا به کامپیوتر تماس می گیرند. اگر از فن‌آوری آگاه هستید و تجربه کار بر روی رایانه و شبکه را دارید، می‌توانید با ارائه کمک‌های فنی فوری از راه دور، نیاز آن‌ها به تماس تلفنی را از بین ببرید.

اگرچه برخی از کسب و کارها ممکن است ترجیح دهند شما مدرک فنی داشته باشید، بسیاری به جای آن به تجربه و دانش شما نگاه می کنند. می توانید با تماس با دوستان، خانواده و صاحبان مشاغل محلی در مورد نیازهای پشتیبانی فنی خود، شروع به ایجاد کسب و کار پشتیبانی فنی از راه دور خود کنید. همچنین می‌توانید کنسرت‌های پشتیبانی فنی مستقل را در تابلوهای شغلی مانند Upwork پیدا کنید.

نکته کلیدی: از جادوگری فناوری خود برای ارائه پشتیبانی فنی از راه دور استفاده کنید.

10. فروشنده صنایع دستی
از آنجایی که بازرگانان فروش خود را به تجارت الکترونیک تغییر می دهند، بازارهای آنلاین کالاهای دست ساز، مانند Etsy و ArtFire، کار را برای صنعتگرانی که می توانند عرضه ثابتی از محصولات دست ساز با کیفیت، مانند پتوهای قلاب بافی یا ظروف شیشه ای رنگ شده منحصر به فرد را تولید کنند، بسیار آسان می کند. اگر کاردستی منحصربه‌فردی دارید، فروش محصولات خود در یک سایت تجارت الکترونیک راه خوبی برای کسب درآمد در زمانی است که در خانه هستید و کاری را که دوست دارید انجام می‌دهید.

اگر مواد خلاقانه خود را به صورت عمده از یک تامین کننده صنایع دستی خریداری کنید، هزینه های راه اندازی برای این ایده تجاری بسیار کم است. اگر بتوانید آثار هنری خود را به سرعت در یک فروشگاه آنلاین بسازید و بفروشید، در کمترین زمان به سود خواهید رسید. صنعتگران محلی وقتی کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند موفقیت بیشتری کسب می کنند.

نکته کلیدی: از نبوغ خلاق خود برای فروش آنلاین صنایع دستی استفاده کنید.

11. توسعه دهنده برنامه
اپلیکیشن‌های موبایلی محبوب‌تر از همیشه هستند و افرادی که مایلند پول خوبی برای راه‌هایی برای مدیریت زندگی‌شان از طریق گوشی‌های هوشمندشان بپردازند. اگر یک ایده جدید عالی برای یک برنامه دارید و می دانید چگونه کدنویسی کنید، 

 

https://clicktalae.ir/comprehensive-guide-to-internet-business-in-iran/

  • رضا آکادمی
۲۱
آبان

2. از ابزارهای رایگان بازاریابی با اینستاگرام استفاده کنید
پروفایل های تجاری در اینستاگرام با پروفایل های تجاری فیس بوک تفاوت چندانی ندارند.

از طریق Insights، می‌توانید آمارهایی مانند برداشت‌ها، داده‌های تعامل و موارد دیگر را مشاهده کنید.

حتی می‌توانید اطلاعات جمعیتی فالوورهای خود، از جمله اطلاعات مربوط به سن، جنسیت، موقعیت مکانی و بیشترین ساعات فعالیت آنها را به‌دست آورید.

10 نکته قدرتمند بازاریابی اینستاگرام (که در واقع کار می کنند)
بینش ها نیز فقط تعمیم داده نمی شوند. می‌توانید بینش‌های خاصی در مورد پست‌های هفته دریافت کنید که به شما نشان می‌دهد در آن بازه زمانی چند بازدید کسب کرده‌اید و پست‌های برتر شما چه بوده‌اند.

10 نکته قدرتمند بازاریابی اینستاگرام (که در واقع کار می کنند)
این ابزارهای رایگان قیمتی ندارند زیرا می توانید از آنها برای درک دقیق نحوه تعامل کاربران با محتوای شما استفاده کنید.

هرچه بیشتر در مورد نحوه تعامل کاربران با پست های خود بدانید، بهتر می توانید محتوای خود را برای افزایش تعامل تنظیم کنید.

یک دسته از پست‌ها که تقریبا همیشه جلب توجه می‌کنند، تیزرهای محصول هستند.

3. تیزرهای محصولی را ارسال کنید که (به آرامی) مردم را ترغیب به خرید کند
اگر بتوانید محصولات بیشتری را فقط با انتشار تیزرهای محصول در اینستاگرام بفروشید چه؟

خوب، شما می توانید.

اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصولات شماست. و اگر کارت‌های خود را درست بازی کنید، کاربران را آزار نمی‌دهید یا آنها را با تبلیغات بترسانید.

اگر بیش از حد زورگو باشید، فالوورها مانند مگس ها پایین می آیند. اما پست‌های تیزر محصول راهی ساده برای صحبت در مورد محصول و افزایش هیجان بدون اینکه به نظر بیاید تلاش زیادی می‌کنید.

در اینجا دو پست از صفحه اینستاگرام Gilt Man وجود دارد که مستقیماً سعی در فروش یک محصول ندارد، اما یک برنامه رایگان ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند تمام موجودی برند را خریداری کنند.

10 نکته قدرتمند بازاریابی اینستاگرام (که در واقع کار می کنند)
این برند با نمایش عکس هایی از برخی از اقلام موجود برای خرید، 70 درصد تخفیف ارائه می دهد.

و هر پست هزاران لایک دریافت کرد که در دنیای تبلیغات بسیار زیاد است.

تبلیغات به این دلیل کار می کنند که سختگیرانه نیستند. آنها به عقب افتاده اند. آنها کاربران را با تخفیف و تصویر محصول برای دانلود برنامه و خرید در اطراف آزار می دهند.

این تقریباً برای هر صنعتی کار می کند. استارباکس با اعلام نوشیدنی های فصلی با تصاویر واضح و بدون اینکه مردم را مجبور به خرید آنها کند، مخاطبان خود را اذیت می کند.

10 نکته قدرتمند بازاریابی اینستاگرام (که در واقع کار می کنند)
وقتی مردم را در مورد محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند اذیت می کنید، و آنها را مجبور به خرید چیزی نمی کنید، احتمال بیشتری دارد که ماشه را بکشند و در واقع چیزی بخرند.

در غیر این صورت، حداقل با لایک کردن پست شما، نظر دادن روی آن یا به اشتراک گذاری آن با یک دوست، با آن درگیر می شوند.

بنابراین از به نمایش گذاشتن کالا با ارسال عکس محصول نترسید. فقط به آرامی این کار را انجام دهید.

همچنین به ایجاد برخی از تبلیغات حمایت شده کمک می کند.

 

https://clicktalae.ir/instagram-marketing-tricks/

  • رضا آکادمی